H προσπάθεια της ΚΙΑ να επεκταθεί όσο το δυνατόν περισσότερο στην Ευρώπη συνεχίζεται. Και αυτό δεν γίνεται 'εναγωνίως' πλέον αλλά με τη σιγουριά και το κύρος που έχει αποκτήσει. Το Sportage είναι χαρακτηριστικό παράδειγμα αυτής της διαδικασίας.
ΚΕΙΜΕΝΟ: ΚΩΝΣΤΑΝΤΙΝΟΣ ΖΩΓΛΟΠΙΤΗΣ, ΦΩΤΟ: ΓΙΩΡΓΟΣ ΚΟΥΤΟΣ
Ως εκ του αποτελέσματος, η ΚΙΑ αποτελεί θέμα έρευνας και ανάλυσης από άλλες αυτοκινητοβιομηχανίες για τον τρόπο που η Κορεατική εταιρεία κατάφερε να αλλάξει την εικόνα της σε σύντομο χρονικό διάστημα, να θέτει στόχους και να τους επιτυγχάνει και κυρίως να δημιουργεί οχήματα που πραγματικά σε ξαφνιάζουν ευχάριστα, όταν τα οδηγήσεις ή όταν μεταφέρεσαι με κάποιο εξ' αυτών.
Το Sportage είναι χαρακτηριστικό παράδειγμα της συγκεκριμένης πρακτικής. Δομικά, βασίζεται στην καινούργια πλατφόρμα που έχει δημιουργήσει η εταιρεία. Σύμφωνα με όσα ανακοινώνεται από αυτή, η χρήση κατά 50% περισσότερο χάλυβα υψηλής αντοχής από πριν έχει κάνει το αυτοκίνητο κατά 39% περισσότερο δύσκαμπτο, συγκριτικά. Επίσης (η νέα πλατφόρμα) επέτρεψε την αύξηση κατά 4,0 cm του συνολικού μήκος του οχήματος και κατά 3,0 cm του μεταξονίου αυτού χωρίς να αυξηθεί σημαντικά το βάρος.
Μία ακόμα ουσιαστική αλλαγή σε σχέση με πριν είναι ότι το δάπεδό του είναι χαμηλότερο κατά 3,0 cm, κάτι που επέτρεψε την τοποθέτηση των καθισμάτων χαμηλότερα, αντιστοίχως, όπως και την ευκολότερη είσοδο και αποβίβαση των επιβατών προς και από το αυτοκίνητο. Η ανάρτησή του (γόνατα MacPherson με ψαλίδια βάσης και αντιστρεπτική ράβδο εμπρός, διάταξη πολλαπλών συνδέσμων πίσω) είναι σχετικά σφιχτά ρυθμισμένη αλλά η απορροφητικότητά της είναι πολύ καλή και οι επιβάτες μετακινούνται με άνεση.