Η εξαγορά της Whole Foods από την Amazon είναι το πρώτο βήμα του τεχνολογικού γίγαντα για την κυριαρχία στη διαδικτυακή αγορά παράδοσης ειδών μαναβικής. Το 2007, η Amazon ξεκίνησε το AmazonFresh, μια υπηρεσία παράδοσης ειδών μαναβικής. Η υπηρεσία έχει αναπτυχθεί την τελευταία δεκαετία, αλλά περιορίζεται ακόμα σε μερικές μόνο μητροπολιτικές περιοχές των ΗΠΑ.
Το βασικό εμπόδιο είναι το δίκτυο διανομής της Amazon. Η εταιρεία τεχνολογίας έχει μερικές από τις πιο προχωρημένες αποθήκες στις ΗΠΑ και καταφέρνει έτσι να ανταποκρίνεται γρήγορα στις παραγγελίες των χρηστών. Όμως, αυτές οι αποθήκες δεν βοηθούν την Amazon στον κλάδο των παντοπωλείων, καθώς τα είδη μαναβικής πρέπει να αποστέλλονται την ίδια μέρα. Πλέον, με την εξαγορά της Whole Foods η Amazon διαθέτει 400 καταστήματα για να ανταποκριθεί στις διαδικτυακές παραγγελίες. Διαθέτει, δηλαδή, ένα δίκτυο διανομής τροφίμων που ανταγωνίζεται τα αντίστοιχα δίκτυα μερικών από τους μεγαλύτερους ανταγωνιστές της.