Τρίτη, 20 Ιουνίου 2017

Με ιπποδύναμη ρεκόρ έρχεται η BMW M2 CS

Το άρθρο στην πηγή...



Σύμφωνα με πληροφορίες από το εξωτερικό, η νέα BMW M2 CS αναμένεται να έχει απόδοση κοντά στα 400 άλογα, από 370 που έχει η «απλή» M2, με αντίστοιχη βελτίωση και στις επιδόσεις της. Εμφανισιακά, όμως φαίνεται και στην ηλεκτρονικά επεξεργασμένη εικόνα που παρουσιάζουμε από το Cars.co.za, η νέα M2 CS θα αποκτήσει ένα πιο hardcore αμάξωμα, με πιο επιθετικό προφυλακτήρα, carbon διαχύτη και πολλά άλλα.

 

Όπως επίσης συμβαίνει και με τη νέα BMW M4 CS, έτσι και η M2 CS αναμένεται να διατεθεί σε περιορισμένο αριθμό μονάδων, αποκτώντας και μια συλλεκτική αξία (η M4 CS θα κατασκευαστεί σε 3.000 μονάδες).

 

Σε ό,τι αφορά τέλος στο πότε θα τη δούμε στην παραγωγή, αυτό αναμένεται να συμβεί το 2018, με την BMW να προσφέρει τη M2 CS και με 6τάχυτο μηχανικό, αλλά και με αυτόματο 7άρι, διπλού συμπλέκτη κιβώτιο.

To Lada Vesta και με φυσικό αέριο

Μετάβαση στην πηγή του άρθρου.


Η Lada ξεκίνησε την παραγωγή της πρώτης έκδοσης του σεντάν Vesta με φυσικό αέριο, που αποτελεί και το πρώτο αυτοκίνητο στην ιστορία της ρώσικης εταιρείας που κινείται με το οικονομικό αυτό καύσιμο.

 

Κώστας Φούζας (kf@newsauto.gr)

 

Η Lada ανακοινώνει ότι το νέα Vesta CNG έχει χαμηλότερο κόστος κίνησης πάνω από 3 φορές σε σχέση με το βενζινοκίνητο Vesta. Για την αποθήκευση του καυσίμου έχει τοποθετηθεί μια δεξαμενή 90 λίτρων (18 κ.μ. φυσικού αερίου) στο χώρο του πορτ-μπαγκάζ και πίσω από την πλάτη των πίσω καθισμάτων. Λόγω του μεγάλου όγκου (480 λτ.), η δεξαμενή κλέβει λίγο χώρο από το πορτ-μπαγκάζ του Vesta.

 

Με την προσθήκη του φυσικού αερίου, η Lada υπόσχεται ότι το Vesta μπορεί να κάνει πάνω από 1.000 χλμ. (συνδυαστικά βενζίνη-φυσικό αέριο) χωρίς να χρειαστεί να ανεφοδιαστεί. Προς το παρόν η ρώσικη φίρμα δεν αναφέρει ποιο από τα μοτέρ του σεντάν της διαθέτει η νέα έκδοση με φυσικό αέριο (1,6 λτ. με 106 άλογα ή 1,8 λτ. με 122 ίππους), τονίζοντας ότι περισσότερες πληροφορίες για το μοντέλο θα δώσει μέσα στο επόμενο διάστημα.

Video: H περιοδεία του Fiat 500 πήγε Μόναχο!

Μετάβαση στην πηγή του άρθρου.

 

 

Μετά την Ιταλία και τη Γαλλία, το «500 Forever Young Tour», η ιδιαίτερη τουρνέ που οργάνωσε η Fiat στο πλαίσιο του εορτασμού της εξηκοστής επετείου του θρυλικού 500, έφτασε στη Γερμανία!

 

ΤΟΥ ΠΑΝΟΥ ΣΕΪΤΑΝΙΔΗ (instagram.com/SeitanF1)

 

Η περιοδεία αυτή επισκέπτεται τις ομορφότερες πλατείες της Ευρώπης και τρίτος σταθμός ήταν η πλατεία Wiener του κοσμοπολίτικου Μονάχου. Είναι μία από τις διασημότερες της Βαυαρικής πόλης, χάρη στην αγορά της – η μικρότερη στο Μόναχο – και στη φημισμένη ταβέρνα Hofbräuhaus.

 

Για τον εορτασμό της 60ής επετείου του 500, η Fiat μετέτρεψε την πλατεία σε ένα μικρό πλατό που ταξίδεψε τους περαστικούς στη δεκαετία του '60. Ηθοποιοί ντυμένοι με κοστούμια εποχής και pop-up stores με vintage αισθητική, όπως ένα ανθοπωλείο, ένα café εποχής και ένα μανάβικο με παραδοσιακά ιταλικά προϊόντα, ήταν μερικά μόνο από τα δρώμενα που τράβηξαν την προσοχή του κοινού.

 

Πρωταγωνιστής στο ιδιαίτερο αυτό concept ήταν η νέα ειδική έκδοση 500-60th, κατασκευασμένη ειδικά για τη φετινή επέτειο του μοντέλου. Δείτε περισσότερα στο video που ακολουθεί…



To Citroen C1 σε «καλοκαιρινή» έκδοση

Μετάβαση στην πηγή του άρθρου.



H γαλλική φίρμα λανσάρει στην αγορά της Ιταλίας μια νέα έκδοση στην γκάμα του Citroen C1 με την οποία γιορτάζει την έλευση του καλοκαιριού της Γηραιά Ήπειρο.

 

Η έκδοση C1 Pacific Edition συνδυάζεται αποκλειστικά με το εικονιζόμενο πράσινο χρώμα. Η εξωτερική εμφάνιση ολοκληρώνεται από τις μαύρες ζάντες αλουμινίου των 15 ιντσών, αλλά και τις εμπρόσθιες κολώνες του αμαξώματος που έρχονται και αυτές σε μαύρη απόχρωση.

 

Στο εσωτερικό υπάρχουν διάφορες στιλιστικές λεπτομέρειες σε πράσινο χρώμα και ταυτόχρονα έχουν τοποθετηθεί διαφορετικές επενδύσεις στα καθίσματα. Η τιμή της συγκεκριμένης έκδοσης ξεκινά από τα 12.500 ευρώ και εξοπλισμός είναι υπερπλήρης, περιλαμβάνοντας όλες τις ηλεκτρικές ανέσεις.

 

Θυμίζουμε ότι στην γκάμα του μοντέλου βασική επιλογή είναι ο τρικύλινδρος 1,0 VTi, με ισχύ 68 PS. Σε συνδυασμό με 5τάχυτο μηχανικό κιβώτιο και start/stop καταναλώνει σε μεικτό κύκλο 4,1 lt/100 km, εμφανίζοντας εκπομπές ρύπων 95 g/km. Επίσης, υπάρχει ακόμη ένα μοτέρ, ο 1,2 PurTech με 82 ίππους και 12 kgm ροπής.

Τα μελλοντικά πλάνα της DS

Μετάβαση στην πηγή του άρθρου.


Η DS ανακοίνωσε πρόσφατα μετά την κατάρτιση των μελλοντικών της σχεδίων πως κάθε χρόνο σκοπεύει να λανσάρει από ένα νέο μοντέλο, το οποίο θα είναι ηλεκτρικό ή υβριδικό. Όπως έχουμε ξαναγράψει, το πρώτο μοντέλο σε αυτή τη νέα εποχή είναι το ηλεκτρικό DS 7 Crossback.

 

Του ΓΙΑΝΝΗ ΤΣΙΡΟΓΙΑΝΝΗ (gt@newsauto.gr)

 

Το DS 7 Crossback E-Tense φορά έναν κινητήρα βενζίνης που συνεργάζεται με το νέο αυτόματο κιβώτιο των 8 σχέσεων του ομίλου. Μια μπαταρία ιόντων λιθίου των 13 KWh, βρίσκεται τοποθετημένη κάτω από τα καθίσματα της δεύτερης σειράς, ενώ η ισχύς προσεγγίζει τους 200 ίππους.

 

Από επίσημα χείλη προέκυψε πως μέχρι το 2025, πάνω από το 1/3 της γκάμας της DS θα αποτελείται από ηλεκτρικά ή υβριδικά μοντέλα. Ο όμιλος PSA, έχει εναποθέσει στη DS τον ρόλο του πλοηγού στις τεχνολογίες του μέλλοντος, έτσι αυτή θα είναι η πρώτη εταιρία μέσα στο γαλλικό Group όπου θα υιοθετήσει τις τεχνολογίες αυτόνομης οδήγησης. Η εταιρία έχει δηλώσει πως μέσα σε τρία χρόνια θα έχει έτοιμο το απαιτητικό στάδιο 3 της αυτόνομης οδήγησης, το οποίο επίσης ενδέχεται να δούμε σε κάποιο από τα επόμενα μοντέλα της.

Πώς θα αποδείξετε το λανθασμένο πρόστιμο για ανασφάλιστο όχημα

Το άρθρο στην πηγή...


Εντολές να επιδεικνύεται προσοχή στις περιπτώσεις επιβολής προστίμων για ανασφάλιστα οχήματα δεδομένου ότι σε πολλές υποθέσεις πιθανώς η διασταύρωση που διεξήγαγε το υπουργείο Οικονομικώννα μην έλαβε υπόψη ειδικές συνθήκες έχει δώσει στις εφορίες η Ανεξάρτητη Αρχή Δημοσίων Εσόδων.

 

Στελέχη του υπουργείου Οικονομικών, αναγνωρίζουν πως ένα ποσοστό έως 20% του συνόλου των 1.151.000 ειδοποιητηρίων που εκδόθηκαν για ανασφάλιστα οχήματα, ενδεχομένως να ενσωματώνει λάθη. Άλλωστε η ίδια η ΑΑΔΕ όταν έστειλε το ραβασάκι με το παράβολο των 250 ευρώ εξαρχής ανέφερε ότι εντοπίστηκαν 1.151.000 «πιθανά ανασφάλιστα οχήματα».

 

Τα λάθη στα ειδοποιητήρια ενδέχεται να έχουν προκύψει εξαιτίας εσφαλμένων εγγραφών στα αρχεία των ασφαλιστικών εταιρειών ή του υπουργείου Μεταφορών (π.χ. μεταβίβαση για την οποία δεν έχει εκδοθεί η νέα άδεια), τα οποία παρέλαβαν οι υπηρεσίες της ΑΑΔΕ προκειμένου να τα διασταυρώσουν με τα αντίστοιχα αρχεία των οχημάτων σε κυκλοφορία και των οχημάτων σε ακινησία, ώστε να προκύψουν τα «πιθανά ανασφάλιστα οχήματα».

 

Συνεχίζεται εδώ...

Ερχεται μποτιλιάρισμα για 200.000 ιδιοκτήτες ΙΧ στην… Εφορία

Το άρθρο στην πηγή...

 

Ας ξεκινήσουμε από μια παραδοχή. Είναι πράξη ανευθυνότητας να κυκλοφορεί ένα ανασφάλιστο όχημα στους δρόμους. Δεν είναι;

 

Από κει και πέρα αρχίζουν τα παρατράγουδα. Άλλες φορές με ευθύνη των ιδιοκτητών (η διαρκής οικονομική κρίση προφανώς δεν παραγνωρίζεται) και άλλες φορές με ευθύνη των αρμοδίων Αρχών.

 

Το αποτέλεσμα, στην περίπτωση της διασταύρωσης που έτρεξε η Ανεξάρτητη Αρχή Δημοσίων Εσόδων και έβγαλε 1.150.000 «πιθανά ανασφάλιστα οχήματα», είναι ένα ποσοστό «λαθών» το οποίο εκτιμάται από αρμόδιες πηγές μεταξύ 10% και 20%. Έως και παραπάνω από 200.000 ραβασάκια δηλαδή με 250άρια ηλεκτρονικά παράβολα τα οποία απεστάλησαν σε ισάριθμους ιδιοκτήτες οχημάτων. Για πολλούς από αυτούς ένας καλοκαιρινός Γολγοθάς γραφειοκρατίας βρίσκεται προ των πυλών καθώς εντός διμήνου (από τις 6 Ιουνίου) θα πρέπει να πληρώσουν το παράβολο και να ασφαλίσουν το αυτοκίνητό τους ή εναλλακτικά να αποδείξουν στους αρμόδιους φορείς ότι δεν έχουν τη σχετική υποχρέωση για να σβήσει το παράβολο. Στην αντίθετη περίπτωση κινδυνεύουν με ποινές όπως αφαίρεση διπλώματος και άδειας κυκλοφορίας, από την αστυνομία.

 

Συνεχίζεται εδώ….