Κυριακή, 15 Ιανουαρίου 2017

Το one and only gadget που θα χρειαστείς μέσα στο 2017

Σύνδεση στην πηγή...


To Xbox One διάγει τις καλύτερες μέρες του στον πλανήτη των videogames κι αυτό δεν είναι τυχαίο. Η κυκλοφορία του αναβαθμισμένου Xbox One S τον Αύγουστο, έδωσε την απαραίτητη ώθηση, με την κοινότητα των gamers να εκτιμά και να εμπιστεύεται τη νέα κονσόλα της Microsoft. Οι αριθμοί, που λένε πάντα την αλήθεια, αναφέρουν την κατάκτηση της πρωτιάς τους τελευταίους μήνες σε αγορές όπως αυτές των ΗΠΑ, Αυστραλίας και Ηνωμένου Βασιλείου, σύμφωνα με τα πιο πρόσφατα δημοσιευμένα στοιχεία.

Σαφώς βελτιωμένη το τελευταίο διάστημα είναι η πορεία του Xbox One και στη δύσκολη αγορά της Ελλάδας, καταγράφοντας τα υψηλότερα μερίδια από την πρώτη μέρα λανσαρίσματος έως σήμερα. Είπαμε, η τύχη δεν έχει βάλει το χεράκι της εδώ ή, εναλλακτικά, ευνοεί τους δυνατούς. Και το Xbox One S είναι μια ισχυρή κονσόλα.

S stands for Super?

Για να μην δουλευόμαστε μεταξύ μας, οι άντρες τουλάχιστον, η εξωτερική εμφάνιση παίζει ρόλο και το Xbox One S ξεχωρίζει με την πρώτη ματιά. Κομψό, ντελικάτο, 40% μικρότερο από το original Xbox One, με ενσωματωμένο τροφοδοτικό εντός της κονσόλας γιατί σε κανέναν δεν αρέσουν τα «τούβλα» στο σαλόνι του.

 

Περισσότερα …

Νέοι κανόνες της Κομισιόν για εφαρμογές

Σύνδεση με την πηγή.



ΒΡΥΞΕΛΛΕΣ. Διαδικτυακές εφαρμογές ανταλλαγής μηνυμάτων, όπως το WhatsApp, το iMessage και το Gmail, θα αντιμετωπίσουν νέους, αυστηρότερους κανόνες σχετικά με τον εντοπισμό της γεωγραφικής θέσης των χρηστών τους, σύμφωνα με πρόταση που κατατέθηκε χθες στην Ευρωπαϊκή Επιτροπή.

Οι παραπάνω κολοσσοί του Διαδικτύου θα πρέπει εφεξής να εγγυώνται τον απόρρητο χαρακτήρα των συνομιλιών χρηστών και να ζητούν την άδειά τους, προτού καταγράφουν τις κινήσεις και την ιντερνετική τους συμπεριφορά, ώστε να τους προωθούν «στοχευμένες» διαφημίσεις.

Η πρόταση της Κομισιόν θα εφαρμόσει στα δίκτυα αυτά ορισμένους κανόνες που ισχύουν σήμερα για τις εταιρείες τηλεπικοινωνιών. Οι χθεσινές προτάσεις θα επιτρέπουν στις τηλεπικοινωνιακές εταιρείες να αξιοποιούν δεδομένα χρηστών, όπως τη διάρκεια και τον προορισμό των κλήσεών τους, ως μέθοδο ενίσχυσης των κερδών μέσω διαφημίσεων, κάτι που μέχρι σήμερα απαγορεύεται. Εκπρόσωποι τηλεπικοινωνιακών εταιρειών εξέφρασαν, όμως, χθες αντιρρήσεις, υπογραμμίζοντας ότι οι νέοι κανόνες θέτουν περισσότερες απαγορεύσεις σε αυτές παρά στις εταιρείες του Διαδικτύου.

«Αντιθέτως από άλλες εταιρείες, οι τηλεπικοινωνιακές δεν θα μπορούν να προσφέρουν νέες επιλογές στους καταναλωτές μέσω ανάλυσης δεδομένων», είπε χθες η Λίζε Φιρ, γενική διευθύντρια της ETNO, του ευρωπαϊκού λόμπι τηλεπικοινωνιών. Η αναμόρφωση του λεγόμενου «νόμου ηλεκτρονικού απορρήτου» θα απαιτεί επίσης από εφαρμογές περιήγησης του Διαδικτύου (browsers) να ερωτούν τους χρήστες εάν επιτρέπουν την τοποθέτηση ειδικού λογισμικού απομνημόνευσης προτιμήσεων (cookies). Προηγούμενη εκδοχή του νόμου υποχρέωνε τους browsers να είναι εκ προοιμίου ρυθμισμένοι, έτσι ώστε να απορρίπτουν τα cookies.

Τεχνητή νοημοσύνη σε ρόλο ιστορικού: Μελέτη εφημερίδων 150 ετών

Σύνδεση στην πηγή...


Ειδήσεις από περισσότερες από 100 βρετανικές τοπικές εφημερίδες, μιας περιόδου 150 ετών, διάβασε τεχνητή νοημοσύνη στο πλαίσιο προγράμματος επιστημόνων του University of Bristol και άλλων ερευνητών, περιλαμβανομένου ενός ιστορικού.

 Οι τάσεις και τα μοτίβα που εντοπίστηκαν μέσω της αυτόματης ανάλυσης 35 εκατομμυρίων άρθρων αφορούσαν από μεγάλης σημασίας γεγονότα μέχρι τις λεπτές μεταβολές σε θέματα όπως οι διακρίσεις όσον αφορά στα φύλα με το πέρασμα των δεκαετιών. Επίσης, στο πλαίσιο της μελέτης διερευνήθηκαν θέματα όπως η αποδοχή νέων τεχνολογιών, ακόμη και πολιτικών ιδεών.

 Η ομάδα των ακαδημαϊκών, υπό τον Νέλο Κριστιανίνι, συνεργάστηκε στενά με την εταιρεία findmypast, που ψηφιοποιεί ιστορικές εφημερίδες από την British Library, στο πλαίσιο του προγράμματος British Newspaper Archive. Κύριος σκοπός της έρευνας είναι να διαπιστωθεί εάν μεγάλες ιστορικές και πολιτισμικές αλλαγές θα μπορούσαν να εντοπιστούν από τα στατιστικά «ίχνη» που βρίσκονται στο συλλογικό υλικό των τοπικών εφημερίδων- πχ πόσες αναφορές υπάρχουν σε γυναίκες, πότε ο ηλεκτρισμός άρχισε να έχει περισσότερες αναφορές από τις ατμομηχανές κ.α.

 Οι ερευνητές – η δουλειά των οποίων εντάσσεται στο πρόγραμμα ThinkBIG του πανεπιστημίου- συνέλεξαν έναν πολύ μεγάλο όγκο τοπικών εφημερίδων της Μ. Βρετανίας, περιλαμβανομένων γεωγραφικών και χρονικών δεδομένων που δεν είναι διαθέσιμα σε άλλες πηγές, όπως βιβλία. Πάνω από 35 εκατομμύρια άρθρα και 28,6 δισεκατομμύρια λέξεις, από τις συλλογές εφημερίδων της British Library, που αντιπροσωπεύουν το 14% όλων των βρετανικών τοπικών μέσων από το 1800 ως το 1950, χρησιμοποιήθηκαν για τη μελέτη.

 

Συνέχεια στην πηγή….

Υπερόπλο από 103 μικρο-drones

Σύνδεση με την πηγή.



Ενα νέο υπερόπλο τίθεται στην υπηρεσία του αμερικανικού στρατού.

Πρόκειται για ένα σμήνος 103 μικροσκοπικών drones, το οποίο δοκιμάστηκε πρόσφατα με επιτυχία από το Πεντάγωνο.

Πετώντας με τη λογική του σμήνους τα μικρο-drones Perdix επικοινωνούν μεταξύ τους και έχουν την ικανότητα να μπερδεύουν τα αμυντικά συστήματα του εχθρού, να μπλοκάρουν τα σήματα ραντάρ και να παρακολουθούν τρομοκράτες που προσπαθούν να ξεφύγουν από τον τόπο του εγκλήματος.

Τα Perdix είναι αρκετά οικονομικά, έχουν μέγεθος μόλις 16 εκατοστά και είναι εξοπλισμένα με ραδιοπομπούς και κάμερες.

Μολονότι η βασική τους λειτουργία είναι η παρακολούθηση, σύμφωνα με την εφημερίδα Washington Post, μπορούν να μεταφέρουν και βόμβες.

Το 78% των ανθρώπων δηλώνει ότι θέλει να εγκαταλείψει τα social media

Σύνδεση στην πηγή...


Έρευνα που πραγματοποιήθηκε από την εταιρεία ψηφιακής ασφάλειας Kaspersky Lab δείχνει ότι η συντριπτική πλειοψηφία των ανθρώπων επιθυμεί να εγκαταλείψει τα κοινωνικά δίκτυα, συχνά επειδή τα θεωρεί απλώς χάσιμο χρόνου.

Σύμφωνα με την έρευνα, οι περισσότεροι αποφασίζουν να παραμείνουν χρήστες των μέσων κοινωνικής δικτύωσης όπως το Facebook, το Instagram, κ.λπ. κυρίως επειδή φοβούνται ότι θα χάσουν τις ψηφιακές τους αναμνήσεις και την επαφή με φίλους.

Η διατήρηση της φιλικής επαφής αποτελεί ένα δύσκολο πρόβλημα προς επίλυση, αλλά η Kaspersky Lab εργάζεται πάνω σε μια λύση ώστε να βοηθήσει τους χρήστες να αποθηκεύσουν τις ψηφιακές τους αναμνήσεις. Μια εφαρμογή με την ονομασία FFForget θα επιτρέπει στα άτομα να δημιουργήσουν αντίγραφα ασφαλείας όλων των αναμνήσεων τους από τα κοινωνικά δίκτυα που χρησιμοποιούν και να τις διατηρήσουν σε μια ασφαλή κρυπτογραφημένη αποθήκη μνήμης. Η εφαρμογή αναμένεται να δώσει στους ανθρώπους την ελευθερία να εγκαταλείψουν οποιοδήποτε δίκτυο, όποτε το επιθυμούν, χωρίς να χάσουν πολύτιμες για αυτούς πληροφορίες.

Προηγούμενη έρευνα έχει αναδείξει μια ισχυρή τάση μεταξύ των ερωτηθέντων ότι χρησιμοποιούν τις ψηφιακές συσκευές ως μια «εξωτερική βοήθεια» της μνήμης τους. Άλλες έρευνες έχουν δείξει επίσης ότι οι άνθρωποι δεν μπορούν να αντισταθούν στο να μην ελέγξουν τις συνομιλίες τους στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης, ή να τσεκάρουν τις ενημερώσεις της κατάστασής τους στα τηλέφωνά τους. Ωστόσο, η τελευταία αυτή έρευνα παρουσιάζει ότι οι χρήστες ασκούν έντονη αυτοκριτική για τη συγκεκριμένη δράση τους και έχουν επίγνωση της εμμονής τους – το 39% των ερωτηθέντων δήλωσε ότι πιστεύει πως σπαταλάει το χρόνο του στα κοινωνικά δίκτυα. Σχεδόν το 78% δήλωσε ότι έχει εξετάσει ήδη το ενδεχόμενο να αφήσει τα κοινωνικά δίκτυα στα οποία ανήκει.

 

Συνέχεια στην πηγή…