Τρίτη 25 Απριλίου 2017

Η ερμηνεία πίσω απο τα σήματα των εταιριών αυτοκινήτου

Σύνδεση στην πηγή....



Σε ένα αυτοκίνητο τι είναι αυτό που πιάνει ελάχιστον χώρο στο καπό ή στο τιμόνι κι όμως σημαίνει πολλά για τον κάτοχό του; Ένα σύμβολο! Πασίγνωστες μάρκες αυτοκινήτων που δε χρειάζεται να "ξέρεις πως το λένε" γιατί το σήμα του και μόνο είναι χαρακτηριστικό. Τι κρύβεται όμως πίσω από κάθε μάρκα και το έμβλημά της; Ένας άνθρωπος, ένα παπιγιόν, μια έλικας, ένα ζώο, ένα ζώδιο, ένα αρκτικόλεξο, μια μετάφραση, ένα οικόσημο είναι κάποιες από τις απαντήσεις. Πάμε να ταξιδέψουμε στο μυαλό των ιδρυτών των μεγαλύτερο αυτοκινητοβιομηχανιών.

 

ALFA ROMEO

 

1910, Μιλάνο, Ιταλία: Μια ομάδα Μιλανέζων επιχειρηματιών ιδρύει την Ανώνυμη Αυτοκινητοβιομηχανία της Λομβαρδίας (Anonima Lombarda Fabbrica Automobila). Εξ ου και η συντομογραφία ALFA. Λίγα χρόνια αργότερα, ο Mιλανέζος επιχειρηματίας Nicolas Romeo αγοράζει μερίδιο στην εταιρία και η εταιρία παίρνει το όνομα με το οποίο είναι γνωστή μέχρι σήμερα ως Alfa-Romeo. Σχετικά με το σήμα της Alfa-Romeo, ο ερυθρός σταυρός έχει τριπλό συμβολισμό: είναι σύμβολο του Μιλάνου, παραπέμπει στις Σταυροφορίες και τέλος είναι το πλέον διαδεδομένο χριστιανικό σύμβολο. Εκπρόσωποι της εταιρίας δεν θέλουν να πολυσυζητούν τη σημασία του δεύτερου μισού του σήματος, το οποίο απεικονίζει ένα φίδι να τρώει ένα νεαρό άνδρα, συμβολίζοντας την ήττα των Σταυροφόρων.

 

AUDI

 

1909, Tσβίκαου, Γερμανία: Το επώνυμο του ιδρυτή της AUDI, August Horsch, στα λατινικά μεταφράζεται ως "Audi" που σημαίνει "να ακούσει". Στο έμβλημα καθένας από τους κύκλους συμβολίζει τη συγχώνευση των τεσσάρων παλαιότερων κατασκευαστών αυτοκινήτων της Auto Union της Γερμανίας (Αudi, DKW, Horch, Wanderer). H ομοιότητα με το έμβλημα των Ολυμπιακών Αγώνων ανάγκασε την Ολυμπιακή Επιτροπή να μηνύσει την AUDI για παράβαση εμπορικών σημάτων, αν και όπως αποδεικνύεται η Επιτροπή έχασε.

 

BMW

 

Περισσότερα στην πηγή…

Πιο ισχυρό το νέο Ford Focus ST

Σύνδεση στην πηγή...


Στα τέλη της χρονιάς αναμένεται η Ford να παρουσιάσει τη νέα γενιά του Focus και λίγο διάστημα αργότερα, μέσα στο 2018, θα δούμε το νέο Focus ST, το οποίο αναμένεται να φέρει έναν 1.500άρη turbo κινητήρα βενζίνης με 280 ίππους. Επίσης, η πρώτη ηλεκτρονικά επεξεργασμένη κατασκοπευτική εικόνα του μοντέλου που κυκλοφόρησε στο διαδίκτυο μας δίνει μια μικρή γεύση για τη σχεδίαση που θα υιοθετήσει το μοντέλο.

 

Περισσότερα στην πηγή…

Αναβάθμιση για το Toyota Auris

Σύνδεση στην πηγή...


Πλήρης ανανέωση για το Auris της Toyota σε λίγους μήνες, ως μοντέλο δηλαδή του 2018, προκειμένου να παραμείνει επίκαιρο απέναντι σε ιαπωνικό και ευρωπαϊκό ανταγωνισμό ο οποίος δίνει τα ρέστα του τελευταία. Για πάμε…

 

Του ΓΙΑΝΝΗ ΤΣΙΡΟΓΙΑΝΝΗ (gt@newsauto.gr)

 

Οι δοκιμές εξέλιξης του ανανεωμένου Auris έχουν ήδη ξεκινήσει και παρά το γεγονός ότι όλοι περιμένουν μια εντελώς νέα γενιά, οι Ιάπωνες ισχυρίζονται πως υπάρχει ακόμη ένα ενδιάμεσο στάδιο με ενδιαφέρον προτού φτάσουμε στη νέα γενιά.

Περισσότερα στην πηγή….

Παγκόσμια Ημέρα Μηνιγγίτιδας: Ο εμβολιασμός η καλύτερη ασπίδα

Σύνδεση στην πηγή...


Παγκόσμια Ημέρα Μηνιγγίτιδας σήμερα 24 Απριλίου, και η καλύτερη στρατηγική για την καταπολέμηση οποιασδήποτε ασθένειας - ειδικά όταν πρόκειται για τη μηνιγγιτιδοκοκκική νόσο, η οποία εξελίσσεται ραγδαία και είναι δυνητικά θανατηφόρος τόσο στη βρεφική όσο και στην εφηβική ζωή, είναι ο εμβολιασμός.

 

Της Νατάσσας Ν. Σπαγαδώρου

 

Ο εμβολιασμός βοηθά όχι μόνο στην αντιμετώπιση της μηνιγγιτιδοκοκκικής νόσου αλλά και στη μείωση της ασυμπτωματικής φορείας, όπως αναφέρει η φαρμακευτική GSK, με αφορμή την σημερινή Παγκόσμια Ημέρα, και προσθέτει:

 

«Στα πρώτα 30 χρόνια ζωής ένα άτομο βιώνει περίπου 10 περιστατικά φορείας. Στη χώρα μας κυκλοφορούν εμβόλια που προστατεύουν από τις 4 οροομάδες (A,C,W,Y) του βακτηρίου που προκαλούν το 10% των περιστατικών, ενώ το εμβόλιο που προστατεύει από την οροομάδα Β, που προκαλεί την πλειονότητα των περιστατικών στην Ευρώπη αλλά και στην Ελλάδα, κυκλοφορεί στην χώρα μας από το 2014».

 

Εν τω μεταξύ να θυμίσουμε, ότι ένα νέο περιστατικό μηνιγγίτιδας μαθητή στην Χίο, σημειώθηκε στις 15 Μαρτίου, το οποίο προστέθηκε στα 8 περιστατικά μηνιγγίτιδας που έχουν σημειωθεί στην χώρα μας από την αρχή του χρόνου.

 

Το σήριαλ με το εμβόλιο της Μηνιγγίτιδας Β

 

Σημειωτέον, το εμβόλιο για την Μηνιγγίτιδα Β δεν έχει ακόμη ενταχθεί στο Εθνικό Πρόγραμμα Εμβολιασμών και δεν πρόκειται να ενταχθεί, καθώς η Επιτροπή Εμβολιασμών αλλά και η πολιτική ηγεσία του υπουργείου Υγείας, έχει αποφανθεί πως τα περιστατικά στην χώρα μας είναι πολύ λίγα (και το πρόβλημα το δημοσιονομικό πολύ μεγάλο για να αντέξει η χώρα μας την αποζημίωση).

 

Συνέχεια στην πηγή….

Το αλκοόλ παράγοντας κινδύνου για τη ροδόχρου νόσο στις γυναίκες

Σύνδεση στην πηγή...



Είναι γνωστό ότι το κόκκινο κρασί μπορεί να επιδεινώσει τη ροδόχρου νόσο (ροζάκεια) σε όσους ήδη την έχουν, γι' αυτό πρέπει να το αποφεύγουν όσοι δεν θέλουν να έχουν κατακόκκινο πρόσωπο. Όμως μια νέα αμερικανική επιστημονική έρευνα ενοχοποιεί και το λευκό κρασί, καθώς υποδεικνύει ότι αυξάνει τον κίνδυνο να προκαλέσει για πρώτη φορά σε μια γυναίκα τη συγκεκριμένη φλεγμονώδη δερματική διαταραχή που «φλογίζει» το πρόσωπο.

 

Οι ερευνητές, με επικεφαλής τον αναπληρωτή καθηγητή δερματολογίας και επιδημιολογίας Γουέν-Τσινγκ Λι του Πανεπιστημίου Μπράουν, οι οποίοι έκαναν τη σχετική δημοσίευση στο περιοδικό της Αμερικανικής Ακαδημίας Δερματολογίας (Journal of American Academy of Dermatology), σύμφωνα με το ΑΠΕ-ΜΠΕ, μελέτησαν στοιχεία για σχεδόν 83.000 γυναίκες, από τις οποίες περίπου 5.000 εμφάνισαν για πρώτη φορά ροδόχρου νόσο σε διάστημα 14 ετών.

 

Οι επιστήμονες συσχέτισαν τη συχνότητα και το είδος της κατανάλωσης αλκοόλ με τη ροζάκεια. Διαπιστώθηκε ότι όσες έπιναν λίγο λευκό κρασί (έως ένα ποτήρι την εβδομάδα) είχαν κατά μέσο όρο 14% περισσότερες πιθανότητες εκδήλωσης ροδόχρου νόσου σε σχέση με όσες δεν έπιναν καθόλου, ενώ όσες έπιναν συχνότερα λευκό κρασί (πάνω από πέντε ποτήρια την εβδομάδα) είχαν 49% μεγαλύτερο κίνδυνο. Για τα οινοπνευματώδη ποτά γενικά, πέντε ή περισσότερα την εβδομάδα αύξαναν κατά 28% τον κίνδυνο ροζάκειας.

Συνέχεια στην πηγή…

Γιατί πληρώσαμε ακριβότερα τους λογαριασμούς Μαρτίου – Απριλίου της ΔΕΗ

Σύνδεση στην πηγή....


Του Χάρη Φλουδόπουλου

 

Αγανακτισμένοι καταναλωτές που έλαβαν τις τελευταίες εβδομάδες εκκαθαριστικούς λογαριασμούς της ΔΕΗ, διαμαρτύρονται για υπέρογκες αυξήσεις στις χρεώσεις για το ρεύμα που κατανάλωσαν. Οι διαμαρτυρίες αυτές είναι απολύτως δικαιολογημένες, αφού τα τιμολόγια της ΔΕΗ αλλά και οι άλλες χρεώσεις που συνοδεύουν τους λογαριασμούς του ηλεκτρικού, "τιμωρούν" τους καταναλωτές που στη διάρκεια του χειμώνα αύξησαν την κατανάλωσή τους καθώς έκαναν χρήση ηλεκτρικών συσκευών για να θερμανθούν.

 

Οι αυξήσεις στους λογαριασμούς, είναι δυσανάλογα μεγαλύτερες, συγκριτικά με την αύξηση της κατανάλωσης. Αυτό συμβαίνει γιατί οι λογαριασμοί του ρεύματος κρύβουν "παγίδες" για όσους καταναλώνουν πολύ ρεύμα. Σε αντίθεση με ό,τι συμβαίνει σε άλλα προϊόντα και υπηρεσίες, όπου συνήθως προσφέρονται κίνητρα στους πελάτες για μεγαλύτερη κατανάλωση η οποία μεταφράζεται σε μεγαλύτερες πωλήσεις.

 

Στην περίπτωση της ΔΕΗ ωστόσο αυτό δεν ισχύει και όποιος καταναλώνει περισσότερο ρεύμα βρίσκεται αντιμέτωπος με δυσανάλογα υψηλές χρεώσεις. Η ... "τιμωρητική" διάθεση απέναντι στους μεγαλύτερους πελάτες έγινε αντιληπτή από χιλιάδες πελάτες της ΔΕΗ, οι οποίοι στους προηγούμενους εκκαθαριστικούς λογαριασμούς ήρθαν αντιμέτωποι λογαριασμούς σοκ. Σε κάποιες περιπτώσεις μάλιστα οι τελευταίοι εκκαθαριστικοί λογαριασμοί έφτασαν να είναι υπερδιπλάσιοι σε σχέση με τους λογαριασμούς του τελευταίου 4μηνου.

 

Γιατί συνέβη αυτό; Οι λόγοι είναι δύο:

 

Συνέχεια στην πηγή…

Frittata με σπαράγγια. Πρέπει να τη δοκιμάσετε

Σύνδεση στην πηγή...



Μια τέλεια συνταγή για να καταφέρετε τα παιδιά σας να φάνε σπαράγγια και μάλιστα χωρίς να το καταλάβουν. Νόστιμη φριτάτα που ούτε εσείς δεν θα μπορείτε να αντισταθείτε.

 

Υλικά:

 

1 μικρό κόκκινο ξερό κρεμμύδι

1 ματσάκι σπαράγγια

4 φέτες ζαμπόν ψιλοκομμένο

1 σκελίδα σκόρδο

1 κ.τ.σ ελαιόλαδο

6 αυγά

1/4 κούπας παρμεζάνα τριμμένη

 

Συνέχεια και Εκτέλεση… στην πηγή…

Γενικά αίθριος καιρός και μικρή άνοδος της θερμοκρασίας

Σύνδεση στην πηγή...


Γενικά αίθριος θα είναι ο καιρός σήμερα, ενώ τοπικές νεφώσεις θα αναπτυχθούν τις μεσημβρινές και απογευματινές ώρες στα ηπειρωτικά κυρίως ορεινά. Οι άνεμοι στα ανατολικά θα πνέουν βορειοανατολικοί και στα δυτικά νοτιοανατολικοί 3 με 5 μποφόρ. Η θερμοκρασία θα σημειώσει μικρή άνοδο.

 

Ειδικότερα, στην  Αττική  ο καιρός θα είναι γενικά αίθριος. Οι άνεμοι θα πνέουν από ανατολικές διευθύνσεις 3 με 4 μποφόρ. Η θερμοκρασία θα κυμανθεί από 08 έως 23 βαθμούς κελσίου. Στα παραθαλάσσια η μέγιστη θα είναι 2 με 3 βαθμούς χαμηλότερη.

 

Στη  Θεσσαλονίκη  ο καιρός θα είναι γενικά αίθριος, ενώ πρόσκαιρες νεφώσεις θα αναπτυχθούν τις μεσημβρινές και απογευματινές ώρες στα ορεινά. Οι άνεμοι θα πνέουν νοτιοανατολικοί 3 με 4 μποφόρ. Η θερμοκρασία θα κυμανθεί από 07 έως 22 βαθμούς κελσίου.

  

Αναλυτική πρόγνωση: 

 

Συνέχεια στην πηγή…

Ξεκινούν οι πωλήσεις του Nokia 3310 νέας γενιάς στην Ευρώπη

Περισσότερα άρθρα στην πηγή...



Οι φίλοι του θρυλικού Nokia 3310 θα μπορούν να το αποκτήσουν από την επόμενη εβδομάδα στην Ευρώπη, σε ελαφρώς αυξημένη τιμή.

 

Η πρώτη εμφάνιση του Nokia 3310 στην μοντέρνα εκδοχή του έγινε στο πλαίσιο του Mobile World Congress, τον Φεβρουάριο του 2017, όπου ανακοινώθηκε ως ενδεικτική τιμή πώλησης τα 49 ευρώ. Με όρους πραγματικής αγοράς, η τιμή του Nokia 3310 θα είναι ελαφρώς αυξημένη, καθώς το νέο Nokia 3310 θα κοστίζει στην Ευρώπη 59 ευρώ. Υπάρχουν και κάποιες πληροφορίες για τιμή 53 ευρώ σε ορισμένες αγορές. Οι πωλήσεις του Nokia 3310 με την έγχρωμη οθόνη θα ξεκινήσουν στις 28 Απριλίου.

 

Σύμφωνα με το Phone Arena, υπάρχουν πληροφορίες που κάνουν λόγο για μία έκδοση του Nokia 3310 με συνδεσιμότητα 3G, η οποία θα πωλείται έναντι 93 ευρώ. Θα πρέπει στο σημείο αυτό να τονιστεί ότι η τιμή του Nokia 3310 σε κάθε αγορά διαμορφώνεται ανάλογα με την φορολογική πολιτική που ακολουθείται σε κάθε περίπτωση, επομένως είναι λογικό να υπάρχουν διακυμάνσεις στις τιμές. To Nokia 3310 κυκλοφορεί πλέον από την HMD Global σε όλες τις αγορές του κόσμου και επαναφέρει ακόμα και το κλασικό παιχνίδι snake.

 

Για πολλούς, το Nokia 3310 είναι το πιο ανθεκτικό κινητό που έχει παρουσιαστεί στην ιστορία της κινητής τηλεφωνίας, λόγω της στιβαρής κατασκευής του και του μονοκόμματου πλαισίου του. Μένει να δούμε εάν και το νέο μοντέλο θα ακολουθήσει την ίδια λογική.

Κάπως έτσι θα είναι οι νταλίκες του μέλλοντος!

Σύνδεση στην πηγή...


ΕΠΙΜΕΛΕΙΑ: ΜΕΝΙΟΣ ΚΑΤΗΣ, ΣΧΕΔΙΑ: ARTEM SMIRNOV, VLADIMIR PANCHENKO

 

Η αυτοκίνηση έχει ήδη μπει στην εποχή της αυτόνομης οδήγησης με κορυφαίες εταιρείες της Παγκόσμιας αυτοκινητοβιομηχανίας και όχι μόνο να εργάζονται πυρετωδώς πάνω στην τελειοποίηση των συστημάτων που θα εγγυώνται τις ασφαλείς μετακινήσεις.

 

Πέρα από τις εξεζητημένες τεχνολογίες, όπως η αυτόνομη οδήγηση, που θα επιτρέπουν στους επιβάτες ενός οχήματος να ταξιδεύουν με το αυτοκίνητό τους απολαμβάνοντας τη διαδρομή χωρίς να χρειαστεί να έχουν το νου τους στο δρόμο, υπάρχουν και απτά δείγματα για την εμφάνιση των αυτοοδηγούμενων οχημάτων.

 

Η φουτουριστική εικόνα που τα περισσότερα εξ' αυτών υιοθετούν, παραπέμπει σε οχήματα που όλοι κάποια στιγμή έχουμε χαζέψει σε ταινίες επιστημονικής φαντασίας.

 

Οχήματα καθημερινής χρήσης και σπορ, λιμουζίνες και αγωνιστικά, που χρησιμοποιούν τεχνητή νοημοσύνη (AI) και που διαμορφώνονται ανάλογα με τις επιθυμίες του οδηγού τους, έχουν ήδη παρουσιαστεί από εταιρείες που μας δίνουν μια πρώτη γεύση για το πως οραματίζονται το αύριο της παγκόσμιας αυτοκίνησης.

 

Πάνω σε αυτό το πλαίσιο δύο σχεδιαστές, ο Artem Smirnov από τη Λευκορωσία και ο Vladimir Panchenko από την Ουκρανία, οραματίστηκαν, σχεδίασαν και μας παρουσιάζουν την δική τους εκδοχή για τα φορτηγά/νταλίκες του μέλλοντος.

 

Για την ακρίβεια, οι δυο τύποι οραματίστηκαν για λογαριασμό της Audi, η οποία δεν διαθέτει στην προϊοντική της γκάμα τέτοιους είδους οχήματα.

 

Συνέχεια στην πηγή…